נשיא המדינה ספד: "אבד מעולמנו איש תורה"

    איתי גדסי ובנצי ליזרוביץ' No Comments on נשיא המדינה ספד: "אבד מעולמנו איש תורה"

    נשיא המדינה ספד לרב שי אוחיון הי"ד שנרצח בשעת צהריים בפיגוע הקשה בפתח תקווה: "אבד מעולמנו איש תורה, מעיין תבונה, אב משפחה, שהותיר אחריו ארבעה יתומים אותם אנו מאמצים אל ליבנו" | נתניהו: "הלב כואב"

    הקדוש הרב אוחיון הי"ד לצדו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ונשיא המדינה הגיבו לרצח המזעזע בפיגוע הקשה שהתרחש מוקדם יותר היום (רביעי) בפתח תקווה, בו נרצח הרב שי אוחיון הי"ד על ידי מחבל. נתניהו אמר: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת אוחיון על רצח אב המשפחה, הרב שי, בפיגוע דקירה היום בפתח תקווה. הלב כואב. רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר".

    נשיא המדינה רובי ריבלין ספד לרב שי אוחיון שנרצח בפיגוע דקירה בפתח תקווה: "בשעה קשה זו אני שולח נחמה למשפחת אוחיון לאחר קבלת הבשורה האיומה על הירצחו של הרב שי בידי מחבל נאלח. אבד מעולמנו איש תורה, מעיין תבונה, אב משפחה, שהותיר אחריו ארבעה יתומים אותם אנו מאמצים אל ליבנו. לא נשקוט עד אשר ימוצה הדין עם המחבל והמסייעים לו ולא נאפשר לטרור להרים ראשו. יהי זכרו ברוך".

    שר הביטחון בני גנץ ספד אף הוא ואמר: "ארבעה ילדים התייתמו מאב היום, בפיגוע כואב שלקח את חייו של הרב שי אוחיון ז"ל. הלוואי ויכולתי להציע נחמה לילדים שנפרדו מאב, למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. הלוואי והייתה דרך לרכך את הכאב. משפחת אוחיון היקרה, עם ישראל אתכם באבלכם הכבד. שלא תדעו עוד צער. צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לעמוד על המשמר ולהילחם בכל זירה ובכל מקום במי שמנסה לפגוע בנו. בשולחים ובמפגעים. יהי זכרו ברוך".



    0 תגובות